onsdag 14 december 2011

den längsta

perioden som vi varit borta från varandra sedan vi träffades.. och det har varit lite jobbigt. Men nu snart så är jag på väg hem igen.. Hem till dig och katterna..
Här i Sthlm så börjar jag finna mig till rätta. år fortfarande vilsen inne på T-centralen, men vem gör inte det med all ombygge och folk där inne.

behandlingen gick bra denna gången, var hemma en dag bara och det var skönt.. Men fick reda på av min kollega att jag inte såg jätte pigg ut i lördags men i måndags såg jag ok ut igen... Det har tagits bra på jobbet om min sjukdom och de är så snälla mot en.. Härligt att ha sådana kollegor...

I måndags var jag på Svenska Hjältar galan på Cirkus.. Härligt att se att dessa två uppmärksamas och blev utsedda till Eldsjälar.. Ung Cancer, Hanna och Julia.

Nä nu ska jag kontrollera att allt är nerpackat som ska med till Halmstad.. massa smutskläder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar